مدیریت مجتمع غیر دولتی هدی

این وبلاگ پل ارتباطی مستقیم بین اولیاء و دانش آموزان با مدیریت مجتمع هدی جناب آقای نیاز می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

نحوه پوشش دانش آموزان در مدارس هدی

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴ ق.ظ

 

از آن جایی که یکی از اهداف مجتمع آموزشی تربیتی هدی پرورش دخترانی محجبه و مومنه جهت ورود به عرصه های اجتماعی می باشد

دانش آموزان مدارس هدی از چادر معمولی (چادر ایرانی)استفاده می نمایند.

 

 

نظرات  (۴)

سلام . خسته نباشین


میخواستم ازتون خواهش کنم که برای گزینش ما و قبول کردنمون در
مدرسه کمی سخت گیری کنید مثل معارف ...
من از هدی خیلی ممنونم این مدرسه چیزایی رو به من داد که فضای خیلی از مدارس قبل از من گرفته بودن ...
گرچه نمیدونم شاید این خواسته اشتباه باشه چون خیلیا میتونن اینجا رشد کنن و اگه بخاطر گزینش خاص نتونن بیان اونوقت من هم مقصر میشم ولی بعضیها نمیخوان تغییر کنن و فقط سر جنگ افکاری با دیگران دارن ... راستش خیلیا هم خودشون اینجا معذبن هم دیگران رو معذب میکنن ..

ممنونم.
پاسخ:
سلام به دختر خوبم از اینکه نظرتون را در خصوص مدرسه دادید ممنون ، مواردی را که گفتید قابل بررسی است برای گزینش بچه ها برنامه ی خوبی در دست اجراست.
البته ما چادر مشکی سر میکنیم
سلام
جا دارد همین جا از نحوه ی اطلاع رسانی ( وبلاگ ) و نظم مدرسه راهنمایی هدی تشکر کنم
واقعاً عالی با علم روز پیش می روند
من از آموزشهای تخته هوشمند این مدرسه هم خیلی راضی ام
مهارت دبیران ( خصوصاً خانم محمدزاده ) در استفاده و آموختن این تخته ها ستودنی است
در ضمن از خانم کسرایی هم کمال تشکر را دارم چون اجازه استفاده از این ابزار های الکترونیکی را کاملاً به ما می دادند
خانم موسی پور هم در مهربانی حد و مرز نداشت
یاحق
پاسخ:

سلام

خوشحالیم که شما محیط هدی را پسندیدید

 ان شا الله که در سال های آتی هم بتوانید با کسب موفقیت های بیشتر ، هدی را شامل افتخارات خود بنمایید.

 

نشست های فوق العاده ای که در این مدارس برگزار میشود و پاسخ پرسش های معمول بچه ها را میدهد برای ما خیلی ارزشمند است.
به خصوص نشستی با حضور خانم نیلچی زاده و جلساتی با حضور خانم عبداللهی و همچنین استاد پاشایی در دبیرستان از جمله جلساتی بود که ما از آنها خیلی راضی بودیم.
ممنون از اینکه به نیازهای ما توجه میکنید.
پاسخ:

با تشکر از حسن نظر جنابعالی و با استمداد از عنایت حضرت حق ، برآنیم تا جلسات مذکور را در سال آینده چه از نظر کمی و یا کیفی افزایش دهیم .

ممنون از عنایت شما ولی محترم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی